fredag 28 oktober 2011

Ojjj vad länge sen!!

Charmtrollet Isa ;)


Leker i lekparken med pappa

Mat monstret ;)

Fika med Ellinor & Frida :)

Så underbart söta/ Isa & Leon

Myser framför tvn med sina gosedjur <3

Höst mys :)

Ojj som sagt!!! Länge sen man uppdaterade bloggen sen sist... Dagarna bara springer iväg och jag hinner inte med helt enkelt med allt annat som ska göras. Nu ska det i alla fall bli ändring på det :)

Vår lilla tjej Isa eller stora kanske man ska säga som redan är 17 månader nu, växer för fullt och går på dagis. Började 1e September på dagis och stor trivs verkligen, så himla kul att se henne så glad med alla dom andra barnen och allt dom får lära, leka och pyssla med :) Mycket har hunnit hända sen sist jag skrev om Isa, hon springer, hoppar, klättrar, pratar och börjar bli ganska bestämd över vad hon vill och inte vill, hmm... kan det vara trotsåldern som börjar komma? Isa´s favorit just nu är att bada, varje gång vi går in till toaletten för att tvätta händerna och är klara så börjar hon sedan peka på badbaljan och säger däää däää och tittar sedan lite gulligt på mamma som oftast får svårt att säga nej ;) Och säger man nej får man en jätte arg och ledsen Isa och vill vi det?? :)

Var på BVC för inte så länge sen och nu väger Isa 10390 och är 77cm, fick även vaccinationsspruta mot mässling, påssjuka och röda hund i båda armarna och det var inte populärt vill jag lova, min stakars lilla plutt skrek väldigt mycket. Får se om Isa kommer ihåg något av det nästa gång det är dags, dom säger ju att dom kan komma ihåg vad som väntas när man kommer till BVC igen men det går säkert bra hoppas jag :) La bara upp litet blandat med både nya och gamla bilder som tagits under tiden jag inte har uppdaterat men det får ni nöja er med så länge tills det kommer nya :) Det var allt för den här gången men kommer snart mera........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Isa Wernholm

Lilypie Second Birthday tickers