lördag 29 oktober 2011

Halloween/ lördags mys


Mycket roligare att handla med mamma & pappa nu för tiden :)


Tycker väldigt mycket om att bygga lego, speciellt att förstöra ;)

Isa´s dagis bild <3

Myser men sin älskling bollen :)

Bugglarn ;)

Hemma hos oss

Vill gärna hälsa på hästen :)

Mormor & Isa :)

Isa & pappa <3

Fick en hund-ballong

Våra små kryp Tiger & Bollen :)

Blir lite nya och gamla bilder som jag slänger upp :) Men en del av bilderna är från idag faktiskt... Idag har vi lördags mys hela familjen <3 Tänk så mycket roligare det är att åka och handla nu med mamma och pappa tycker Isa eftersom man får ju köra bil medan man handlar :) Busat, stojat och lekt massor med Isa idag, byggde bland annat lego förut som mamma var så nöjd med tills Isa förstörde allt hehe... Nu är hon i alla fall helt slut och redo för att sova sin skönhetssömn ;) Blev en god middag tillsammans med älsk och nu åter står bara mys i soffan till någon bra film....kanske blir något läskigt är ju trots allt Halloween idag Buuuuu scary!!! Är faktiskt lite extra glad just nu men mer om det längre fram :)
Hoppas alla ni andra får en fortsatt trevlig Halloween :)

Ska även pussa och krama Isa massor från sin faster Isabelle som inte träffat Isa på väldigt länge nu men snart så :)

Kram Kram på er!!


Hade en liten födelsedags-fest/maskerad-fest för mina vänner :)

Sandra & jag <3

Min snygga dekoration :)

Ellinor

Blev så klart Twister :)

Josefine <3/ Ellinor & Frida :)

Lite tilltugg

Twister, var ingen lätt match vill jag lova ;)

Ellinor & jag ;)

Tjejerna

Bunny Erika ;)

Tack tjejer för en jätte trevlig kväll och alla presenter <3 <3 <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Isa Wernholm

Lilypie Second Birthday tickers