onsdag 20 oktober 2010

Grattis 23 år





Grattis till mig själv på min 23-års dag :) Känner mig fortfarande väldigt ung hehe ;) Haft en jättehärlig och underbar dag tillsammans med min Älskling & Isa <3 Dagen började med en fika på stan tillsammans med Josefine, Johan, Moa och Wille på kaffekannan med en god sallad :) Därefter tog vi en sväng på stan eftersom det var marknad men tyckte inte det var så vidare mycket att ha men är alltid lite mysigt. Sedan åkte vi hem för då kom mamma & pappa för att fira mig med lite tårta och annat gott :) Fick ett jätte fint halsband idag av min kära Alex som det är ingraverat Isas namn och födelsedatum i, tack så jätte mycket älskling <3 Nu myser vi bara framför tvn med en härlig ostbricka och lite vin till det ;) Vill även tacka alla underbara människor som har grattat mig idag, tack så JÄTTE mycket <3 Hare bäst alla underbara....
Puss & kram




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Isa Wernholm

Lilypie Second Birthday tickers